TEAM SØRENSEN

Här får du följa vad som händer i Team Sørensen. Avel, tävling, utställning och träning inom travsporten.

Lördag

Avel, Emelie, Feseth Pila, Föl, Vardag Permalink0
Söndag förra veckan gjorde jag ett kissprov på Pila då jag haft en känsla av att hon trotts negativt ultraljud är dräktig.. beställde ett från Avelssto.se
Så efter skritt tur med vagn så fick hon gå in i boxen och kissade direkt. Fick vara snabb med hinken! 
Sen var det den eviga vänta som egentligen bara var 10 minuter men kändes verkligen som en evighet 😱
 
HON ÄR DRÄKTIG!!!!!! 💕
 
Så nu blir det att tänka på att hon behöver få i sig lite mer foder så en bal i hagen ska snart in och nu blir det att hålla koll på den där magen och vara berädd på att 9/7 kan det stå ett litet föl i boxen 😍
 
Nu hoppas jag bara att min semester blev rätt placerad så hon verkligen fölar när jag har semester och inte när jag jobbar 😬
 
Idag är det dygn 171 och min vän kände fosterrörelser på sin häst vid 184 dygn så ska bli spännande och se när man känner på Pila 🙈
 
(null)
 
Till top